وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

کفش عروس شیک

نمونه هایی از کفش عروس شیک برای عروس خانم ها

در این پست قصد داریم مدل های جدیدی از کفش عروس شیک را برای شما قرار دهیم. کفش عروس شیک با توضیحات آن ها می تواند کمکی برای خرید شما باشد. امیدواریم که مورد پسند شما واقع شود.

مدل کفش عروس حس کریستال indera strass

مدلی بر گرفته از طرح های کشور اندونزی، که برای عروس های خود استفاده می کنند. طراحی فراتر از دوست داشتن؛ که دل هر تازه عروسی را به خود جذب می کند. اگر دنبال مدلی متفاوت می گردید، این مدل می تواند برای شما جذاب باشد. ایده ساخت آن دندان های کوسه بوده است. طرحی از دندان های کوسه در دو طرف این کفش عروس شیک بر روی یک لایه شفاف از پی وی سی، همراه با یکسری کریستال که در آن تعبیه شده است، آن زیبایی منحصر به فردی را که دوست دارید، به این مدل کفش اختصاص داده است.

مشخصات نمونه کفش عروس

  • رنگ کریستالی

  • جنس پی وی سی

  • ارتفاع پاشنه ۱۰۰ میلی متر

برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید

کفش عروسکفش عروس شیککفش مجلسیکفش زنانه

 

مدل کفش عروس کریستالی بانوی شهر فرنگ lady peep strass

مدلی شناخته شده در بین بانوان و نوعروس ها. بانوی شهر فرنگ معروف به کفش هایی تمام کریستالی است؛ که لباس و کفش او آرزویی برای خانم های شیک پوش است. از رویا های خود بیرون بیایید. کفش کریستالی ساخته شده است. می توانید آن را داشته باشید و لباس عروس خود را تکمیل کنید؛ با چینش دستی کریستال بر روی روکش آن. با این کفش عروس شیک و خیره کننده و زیبا، نفس تازه ای به خود ببخشید.

مشخصات نمونه کفش عروس

  • رنگ هلویی

  • جنس کریستالی

  • ارتفاع پاشنه ۱۵۰ میلی متر

برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید

کفش کریستالیکفش عروس 2015کفش پاشنه بلندکفش دخترانه

مدل کفش عروس پتینانا patinana

طرحی بر گرفته از یک مدل کفش سودانی که در عروسی های مجلل خود استفاده می کنند. طرحی کامل شده با جواهرات زیبا برای درخشیدن در شب عروسی. برای بهار و تابستان طراحی شده و جلوی کفش باز است. سنگ های کریستالی کار شده بر روی کفش عروس شیک ، زیبایی کفش را دو چندان می کند. رنگ های خنثی و نامرئی با پاهای شما هماهنگ شده و لباس عروس شما را تکمیل می کند.

مشخصات نمونه کفش عروس

  • رنگ ابریشم روشن

  • جنس ریز بافت

  • ارتفاع پاشنه ۱۰۰ میلی متر

برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید

کفش عروس تابستانیکفش عروس سودانیرنگ کفش عروسکفش عروس پاشنه بلند

مدل کفش عروس قانون تن houghton may

طرح مدل معرفی شده از روی مدل های کفش ژاپنی است. تکه دوزی چرمی روی آن ما را به لباس های کیمونوی ژاپنی نزدیک می کند. برش دقیق چرم کار شده روی کفش عروس شیک طرح چشم نوازی را برای کسی که آن را انتخاب می کند، دارد. این طرح بیشتر برای عروس خانم هایی مناسب است که قد کوتاهی دارند و ریز نقش هستند. با داشتن لژ بلند و پاشنه کشیده قدی، بسیار بلندتر دیده می شود. البته به دلیل بزرگی کفش برای محکم کردن آن به پا، بندی در قسمت ساق پا تعبیه شده است.

مشخصات نمونه کفش عروس

  • رنگ سفید / بی رنگ

  • جنس چرم جیر

  • ارتفاع پاشنه ۱۶۰ میلی متر

برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید

کفش عروس ژاپنیکفش عروس توریکفش عروس گیپورکفش عروس پهن

 

تاج گل و حلقه گل سر عروس

تاج گل و حلقه گل سر عروس

حلقه گل سر عروس می تواند ترکیبی از گل ابریشمی با تزئیانت روی آن، سنگ کریستال، مروارید آب شیرین، حلقه های نگین دار، نوار فلزی سنگ مصنوعی بی رنگ، زنجیرهای تزئینی و پرهای پخش شده روی آن باشد. تورهای قیطانی از طلا، نقره، برنز و یا مس به شکل پایه ای، برای حلقه ساخته می شوند. پرهای پخش شده و چسبانده شده ( به صورت جدا جدا و بی رنگ)، روی تورهایی به صورت پیچیده، زیبایی منحصر به فردی به تاج و حلقه گل می دهد. طراحی ظریف، همراه با عمق جزئیات و کار خوب حس غریبی از یک حلقه گل سر عروس به وجود می آورد؛ که شما را به یک شاهزاده خانم دوست داشتنی و متفاوت تبدیل می کند.

تور هماهنگ با تاج گل گزینه ای اضافی برای حلقه گل سر عروس می تواند باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که حلقه گل سر عروس برای پایین نگه داشتن موها مفید است. بسیاری از عروس خانم ها به این حلقه ها علاقه بیشتری نسبت بهتاج های سر دارند. زیرا نگه داشتن آنها بر روی سر بسیار راحت تر از نگهداری تاج است؛ خصوصا زمانی که تاج سر سنگین و بزرگ باشد.

نمونه هایی از این تاج گل و حلقه گل عروس در زیر به نمایش گذاشته شده است و دید جدیدی به شما می دهد.

حلقه گل برای مو

آموزش حلقه گل سر

حلقه گل روی سر عروس

تاج سر عروس

گل عروس

تاج عروس

گل سر عروس

گل سر

حلقه گل