وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

چگونه بهترین عروس شوید؟

آموزشی برای بهترین عروس شدن

بحث درباره ۲ یا ۳ روز و یا حتی یک هفته نیست. زمان زیادی برای آماده سازی عروسی و تبدیل شدن بهترین عروس نیاز است. حداقل ۶ الی ۷ هفته باید برنامه ریزی کنید و تلاش مستمری انجام دهید. خوب واضح است که هرچه بیشتر آماده شوید، به نتیجه بهتری دست پیدا می کنید. نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که منظور از آماده سازی و داشتن ظاهری فوق العاده، فقط آماده کردن صورت زیبا و جذاب نیست. در واقع باید تمامی اندام شما از سر تا پا برای بهترین عروس آماده شود.

واضح است که همه عروس خانم ها علاقه دارند تمامی اندام آنها متناسب و آماده شود. خوب دست به کار شوید و از همین حالا شروع کنید. روی اولین قسمت که برای شما مهمتر است متمرکز شوید و از آنجا شروع کنید. باید زمان و بخش ها را مدیریت کنید. از ترتیب خاصی پیروی کنید و تا پایان ادامه دهید. مثلا ابتدا مو، سپس روی پوست تمرکز کنید. در پی آن سراغ چشم ها و لب ها بروید. در انتها اندام خود را آماده کنید. یک برنامه برای این کار انتخاب کنید.

بدن می تواند به بخش های کوچکتر تقسیم شود. روی آن نیز کار کنید. دست ها، پاها و ساق ها؛ گردن، شکم و غیره. بله کارهای زیادی باید انجام شود و زمان زیادی نیاز است تا بهترین عروس شوید. بهتر است زودتر شروع کنید.

بهترین عروس

موی سر بهترین عروس

خوب هدف چیست؟ آیا سلامت موهای شما مشکل دارد؟ مو خوره و یا بی روح بودن مو؟ و یا حتی نازک بودن آن؟ نگران نباشید. راه حل های زیادی برای رفع مشکلات موهای شما وجود دارد. تقریبا همه این مشکلات با رژیم غذایی درست که سرشار از ویتامین B باشد، حل می شود.

در رژیم خود از آجیل ها و تخم مرغ استفاده کنید. ماهی مملو از ویتامین B است. پوست سر خود را روزانه ماساژ دهید و از شامپوهای نرم کننده برای کمک به رفع ضعف موها بهره بگیرید. رنگ کردن موها یک شبه بی معنی است. برای این کار ۴ تا ۶ هفته قبل از عروسی اقدام کنید. مراقبت از موها نیاز به زمان زیادی قبل از عروسی برای بهترین عروس دارد.

صورت بهترین عروس

یکی از مهمترین فاکتورها در آرایش صورت، درخشندگی آن است. درخشندگی صورت نماد سلامت پوست شماست. در این مدت روزانه چندین بار و حداقل دو بار در صبح و شب شستشوی صورت همراه با استفاده از لوسیون های نرم کننده و البته ماساژ صورت را فراموش نکنید. ورزش و مدیتیشن کمک زیادی به داشتن پوستی زیبا و بهترین عروس می کند.

برای رفع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه و یا حتی رنگدانه های پوستی، با مراجعه به متخصصین پوست اقدام نمایید.

چشم های بهترین عروس

در این مدت مراقبت زیادی از پوست چشم ها کنید. آرایش چشمی که در این مدت در اطراف چشم می کنید، به سرعت پاک کنید. نگذارید مواد آرایشی مدت زیادی در اطراف چشم شما بماند. با این کار از به وجود آمدن حلقه های سیاه دور چشم جلوگیری می کنید. پاک کننده های آرایشی که استفاده می کنید، بر پایه آب باشد. مالش پوست اطراف چشم بسیار مضر است. این کار را نکنید. برای مراقبت از پوست اطراف چشم، صبح ها از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

لب ها و دندان های بهترین عروس

خوب دندان های زیبا نیاز به توضیح ندارد. به طور منظم حداقل روزانه دوبار مسواک بزنید و دوهفته قبل از جشن عروسی، دندان پزشک خود را ملاقات کنید.

نرم و لطیف بودن لب ها فاکتوری بسیار مهمی برای بعد از جشن عروسی است. حتما شما هم می خواهید بعد از مراسم به عنوان یک بانوی متاهل همسر خود را ببوسید. پس به لب های خود اهمیت دهید. ماساژ لب با مسواک نرم و مرطوب دو بار در هفته، می تواند راه کار خوبی باشد. برای مرطوب نگه داشتن لب های خود از ویتامین E استفاده کنید.

عروس ایرانی

اندام های بهترین عروس

خوب مراقبت از بدن و اندام ها مورد آخر است. منظور از این مطلب خرج کردن زیاد برای آن نیست. به راحتی در خانه این کار را انجام دهید.

پوست سالم و درخشان به راحتی با اسکراب ها ممکن است. همه شما درباره اسکراپ های طبیعی مطالب زیادی خوانده اید. یکی از بهترین اسکراب های طبیعی ترکیبی از روغن زیتون، شکر و لیموی تازه است. سعی کنید لایه برداری پوست را هر روز انجام دهید. بهترین راه برای نرمی و صافی پوست لایه برداری است. از ماساژ پوست غافل نشوید. هم باعث رفع خستگی می شود و هم ذهن شما را آرام می کند. لایه برداری را در تمامی بخش های بدن خود انجام دهید. دست ها، پاها، سینه، گردن و غیره.

لباس عروس

مراقبت از گردن نیز اهمیت زیادی دارد. لایه برداری با اسکراپ ها و جلوگیری از آفتاب سوختگی با استفاده از کرم های ضد آفتاب، در این مدت باید مورد توجه باشد.

پاها پوشیده است. ولی مراقبت از آنها را نباید فراموش کنید. موبرهای متفاوتی در بازار وجود دارد. اگر تا کنون در انتخاب آنها دقت نکرده اید، حال وقت آن است که موبر مناسب پوست خود را بیابید. همواره پس از استفاده از موبرها، از مرطوب کننده ها بر روی پوست خود استفاده کنید. این کار را در زمانی که هنوز پاهای شما نمناک است، انجام دهید.

مانیکور و پدیکور برای بیشتر خانم ها جذابیت دارد. این کار را مرتب انجام دهید؛ خصوصا در دو هفته پایانی. این کار به شما آرامش می دهد. در این دو هفته به دست ها و پاهای خود بیشتر توجه کنید و همیشه آنها را مرطوب نگه دارید.

به خودتان اهمیت دهید و از رسیدگی به خود لذت ببرید. هیچ وقت اینگونه فکر نکنید که آماده شدن برای عروسی خیلی دیر و یا خیلی زود است. هم اکنون بهترین زمان است. شروع کنید و خود را آماده کنید. خوب این شب متعلق به شماست. بهترین باشید.

مدل های ماشین عروس اروپایی

  تزئینات ماشین عروس اروپایی

ابتدا مردم علاقه زیادی به استفاده از اتومبیل های شیک به عنوان ماشین عروس نداشتند؛ اما با گذشت زمان و خدمات مختلفی که در عروسی ها ارائه می شد، استفاده از ماشین های روز جهان به عنوان ماشین عروس مورد استقبال مردم قرار گرفت.

عروس و دامادها همیشه به دنبال این هستند که مراسم عروسیشان به بهترین شکل ممکن برگزار شود. یکی از مواردی که عروس و دامادها همیشه نگران آن هستند، تزئین ماشین عروس است که برای یافتن آن به سایت های مختلف و مکان های زیادی مراجعه می کنند؛ تا زیباترین و شیک ترین مدل ماشین عروس را انتخاب کنند.

این موضوع مختص زوج های جوان ایرانی نیست. در کشورهای دیگر هم به این معقوله توجه می کنند. از جمله کشورهای اروپایی. آنها هم بسته به رسومی که دارند، طرح های متفاوتی را برای ماشین های خود در مجلس عروسی انتخاب می کنند. از اتومبیل های قدیمی گرفته تا ماشین های مدرن، همگی در طراحی های اروپاییان جای دارند. نکنه قابل توجه در آنها، این است که از سادگی طراحی بهره زیادی می برند. در طراحی های اروپاییان استفاده از گل های خیلی زیاد مرسوم نیست و بیشتر تلاش بر این است که اتومبیل نمایی متفاوت با دیگر وسایل نقلیه داشته باشد. به همین منظور از مقدار کمی گل و روبان، برای یک طراحی زیبا و شیک استفاده می کنند. این موضوع در کشور ما کاملا معکوس است! تقریبا هیچ قسمتی از ماشین دیده نمی شود! بهتر است کمی به آرامش و آسایش خودمان نیز فکر کنیم. این در حالی است که از هزینه های بسیار بالای این نوع تزئین هم دوری خواهیم کرد.

در این مجموعه نمونه هایی زیبا از ماشین عروس های اروپایی را تماشا می کنید که با توجه به سلایق و رسوم اروپاییان طراحی شده است. امیدوارم که از دیدن آنها لذت ببرید.

ماشین عروس خارجی

ماشین عروس خاص

ماشین عروس ساده

عکس ماشین عروس جدید

ماشین عروس شاسی بلند

ماشین عروس 206

ماشین عروس اروپایی

ماشین اسپورت عروس

ماشین عروس قدیمی

ماشین عروس

تزئین کادوی عروس

تزئین کادوی عروس و جعبه های آن

هنوز هم رسم هایی وجود دارد که کادوهایی که به عروس یا داماد و یا به خانواده ها داده می شود، تزئین می شوند. مثلاکادوهایی که در شب حنابندون، به عروس و خانواده عروس پارچه هایی هدیه داده می شود و از این دست کادوها. معمولا توجه زیادی به زیبایی این کادوها و تزئین کادوی عروس می شود و زمان زیادی برای طراحی و زیباتر کردن آنها صرف می شود. گاهی این تزئینات با هم هماهنگ و یک رنگ هستند و گاهی از طرح های متفاوت و ترکیبی استفاده می شود.

یکی از این سختی ها، انتخاب ظاهر جعبه و یا انتخاب نوع تزئین کادوی عروس است. جدا از ساخت آنها، پیدا کردن طرح مناسب برای تزئین کادوی عروس، زمان بر و سخت است. همه ما فکر می کنیم که طرح های زیادی در ذهن داریم! ولی هنگامی که به شروع ساخت جعبه و تزئین آن می رسیم، چیزی در فکرمان نمایان نمی شود. اگر شما هم در این فکر هستید، طرح های زیر را مد نظر بگیرید. تزئینات مختلفی برای کادوها در اختیار شما قرار داده ایم؛ تا کمی به انتخاب های شما کمک کرده باشیم.

تزئینات عروسی

تزئین کادوهای عروس

تزئینات عقد و عروسی

جعبه کادویی عروس

جعبه کادو

خلعتی کادوی عروس

پاکت کادو

تزئین جعبه های کادوی عروس

تزئین جعبه کادو

جعبه کادو

جعبه کادوی عروس

تزئین کادو های عروس

تزئینات عقد

تزئین کادو های عروس

تزئینات حنابندون

تزئین کادو های عروس

جعبه کادوی طلایی

تزئین کادوهای عروس

تزئین کادوی عروس

نکاتی برای انتخاب تالار پذیرایی عروسی

تالار پذیرایی عروسی مناسب چگونه است؟

تالار پذیرایی عروسی

انتخاب تالار پذیرایی عروسی یکی از مهمترین و سخت ترین بخش های عروسی است. با توجه به حساسیت عروس خانم ها و آقا داماد ها در این مورد نکات مهمی در انتخاب تالار عروسی وجود دارد؛ که نیاز به توجه به آن است. برای کمک به شما در انتخاب تالار دلخواه، نکات مهمی را انتخاب کرده ایم و در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. محل مناسب و در دسترس بودن تالار پذیرایی عروسی

همیشه باید توجه داشته باشید که انتخاب محل مناسب یک ضرورت است. اول این که مهمانان به راحتی بتوانند به آن محل دسترسی داشته باشند. محل های شلوغ و یا خارج از شهر، باعث می شود مهمانان خسته شوند. قسمت مهمتر قضیه، خود عروس و داماد است. تالار عروسی تا حد ممکن باید نزدیک به آتلیه عکس و آرایشگاه عروس باشد. حال فرض کنید خود عروس و داماد در ترافیک برای تالار عروسی گیر بیفتند. حالت بدتر آن زمانی است که مهمانان دیر به تالار برسند و یا در هنگام رسیدن شما وارد تالار شوند.

  1. گرمایش و سرمایش

باید توجه کنید با توجه به فصلی که عروسی برگذار می شود، اگر در تابستان عروسی گرفته اید، تهویه و خنکی تالار اهمیت زیادی دارد. همچنین در فصول سرد مانند زمستان، داشتن تالار گرم یک نکته مهم است. در غیر این صورت یک خاطره بد و زجر آور برای خود و مهمانان ساخته اید.

  1. ظرفیت تالار پذیرایی عروسی

تفاوتی نمی کند که تالار پذیرایی عروسی سالن باشد و یا باغ تالار؛ همواره این نکته را در نظر بگیرید که تالار باید ظرفیتی کمی بیشتر از تعداد مهمانان شما داشته باشد. تحرک در جشن عروسی زیاد است. کمبود جا باعث دست و پا گیر شدن و بی حوصلگی مهمانان می شود.

  1. دو مکانی عروسی

ممکن است عروسی شما در دو مکان برگذار شود. حتما به نزدیک بودن این مکان ها توجه کنید؛ تا باعث اتلاف وقت در ترافیک نشوید. دوری مسیرها باعث خستگی شما و مهمانان می شود و انرژی خود را از دست می دهید.

  1. سقف تالار پذیرایی

در تالارهایی که سقف کوتاهی دارند، مهمانان احساس خفگی و دلگیر بودن می کنند. حتما دقت کنید که سقف تالار بلند باشد.

  1. سرگرمی جشن عروسی

به فکر سرگرم کردن مهمانان خود باشید. ممکن است مدت زیادی در تالار پذیرایی عروسی بگذرانید. مهمانان چقدر می توانند با رقص و صحبت کردن وقت بگذرانند؟ اگر مدت عروسی شما زیاد است، می توانید از گروه های سرگرم کننده مانند گروه موسیقی و یا افرادی که با شوخ طبعی می توانند دیگران سرگرم کنند، استفاده کنید و یا از آتش بازی بهره بگیرید.

  1. پارکینگ اتومبیل ها

تالاری انتخاب کنید که برای مهمانان نیز پارکینگی در نظر گرفته باشد. مهمانان باید بتوانند اتومبیل های خود را در محلی قرار دهند. نباید مدت زیادی در گیر پیدا کردن پارکینگ باشند و یا در تالار عروسی دائم نگران اتومبیل خود باشند.

  1. غذای تالار پذیرایی عروسی

به این نکته توجه کنید که افراد مختلفی با جنسیت و سنین مختلف در جشن شما هستند. سعی کنید از غذاهای مرسوم مانند انواع کباب ها استفاده کنید. پس در هنگام انتخاب منوی غذا این موضوع را مد نظر بگیرید.

  1. رومیزی ها و روکش صندلی ها

همانطور که می دانید در یک تالار فقط جشن شما برگذار نمی شود. پس امکان کثیف بودن صندلی ها و میزها وجود دارد. تمیز و شسته بودن روکش ها و رومیزی ها را به مسئول سالن متذکر شوید. نگران نباشید؛ این فقط میزان حساسیت شما به این موضوع را نشان می دهد و باعث می شود مسئول سالن بیشتر دقت کند.

  1. نوشیدنی مناسب

اگر جشن شما در فصل گرم سال مانند ماه های تابستان برگذار می شود، حتما چند طعم مختلف آبمیوه سفارش دهید؛ تا پاسخگوی سلایق مختلف مهمانان باشد. اگر در ماه های سرد سال مراسم دارید، به این نکته توجه داشته باشید که همه مهمانان قهوه دوست ندارند. در حد ممکن از یک نوشیدنی دیگر مانند چای نیز استفاده کنید.

دسته گل عروس مناسب انتخاب کنید

دسته گل عروس مناسب کدام است؟

دسته گل عروس 2016

نکاتی که برای خریدن دسته گل عروس مناسب باید رعایت کنیم!

به دسته گل عروس مناسب و خوب فکر کرده اید؟ دسته گل عروس نیاز به صرف وقت زیاد دارد. برای هماهنگی با لباس عروس و شاید هم هماهنگی با لباس ساقدوش ها، باید نکات مهمی را مد نظر بگیرید.

یکی از مهمترین بخش های لباس عروس که همیشه زمان زیادی برای انتخاب آن صرف می شود، دسته گل عروس است. خیلی از فاکتور ها در انتخاب دسته گل عروس مناسب اهمیت دارد؛ که متاسفانه امروزه اهمیت زیادی به آنها داده نمی شود و از زیبایی تزئیانت عروس می کاهد.

دسته گل تولد

به قد و قامت خود توجه کنید :

دسته گل عروس مناسب به قد شما وابستگی زیادی دارد. اگر قد و قامت شما کوتاه است و یا جثه کوچکی دارید، از دسته گل های کوچکتر استفاده کنید. این به آن معنا نیست که زیبایی دسته گل باید کم شود. زیبایی و جذابیت، مربوط به طرحی که انتخاب می کنید و سازنده آن است.

اگر قد بلند هستید و البته به صورت خاص، جثه بزرگی دارید، حتما از دسته گل های بزرگتر استفاده کنید. برای جثه بزرگ، دسته گل های بزرگ مناسب تر است و برای همخوانی با قد بلند، دسته گل هایی که دنباله دار است و کشیدگی انتهایی دارد، شکیل تر می باشد. این نوع دسته گل، قد شما را بیشتر به نمایش می گذارد.

دسته گل عروس مناسب

رنگ دسته گل عروس مناسب را با توجه به رنگ پوست و آرایش خود انتخاب کنید :

خوب واضح است که برای هماهنگی با رنگ پوست، دسته گلی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما واضح تر نکند. به این معنا که اگر پوستی روشن دارید، نباید از دسته گل خیلی تیره استفاده کنید؛ رنگ پریده تر دیده می شوید و برعکس. آرایش شما به راحتی می تواند هماهنگ شود. به تم آرایشی که برای شما در نظر گرفته می شود، توجه کنید. رنگی مکمل آن انتخاب کنید. مثلا برای تم رنگ صورتی دسته گل عروس مناسب ، صورتی تیره است.

 

نظرات گل فروش را فراموش نکنید:

کار را به کاردان بسپارید. اگر سر رشته زیادی در رنگ ها و تناسب آنها ندارید، از گل فروش خود کمک بگیرید. با توجه به تجربه زیادی که این افراد در زمینه انتخاب های خود دارند، می توانند یکی از بهترین ایده ها در اختیار شما بگذارند. مناسب با رنگ پوست و لباس شما.

 

تعدادی از گل هایی که مناسب عروسی هستند:

گل ارکیده

دسته گل ارکیده

عروس خانم های با طبع گرم، این گل را به راحتی انتخاب می کنند. زیبایی این گل بر کسی پوشیده نیست. حجم زیادی از دسته گل هایی که به صورت خاص طراحی می شوند، از این گل استفاده می کنند.

 

گل رز

دسته گل رز

زیبایی و جذابیت گل رز بر هیچ کس پوشیده نیست. دسته گل عروس مناسب با گل رز، همیشه تفکر عشق و دوست داشتن را به وجود می آورد. از بین انواع مختلف گل رز می توان یک دسته گل زیبا طراحی کرد. گل رز را همیشه در بین انتخاب های خود در نظر بگیرید.

 

گل لاله

دسته گل لاله

لاله سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. به دلیل سادگی پرورش آن، در اندازه ها و رنگ های مختلف در اختیار شما است. لاله گل همیشه بهار و با نشاط است و نمادی از محبت در خود جای داده است.

 

گل لیلیوم (سوسن)

دسته گل لیلیوم

یکی از پر مصرف ترین انواع گل در جشن عروسی، لیلیوم با سوسن است. انواع و نژادهای مختلف این گل، دست را برای ساختن دسته گلی زیبا باز می گذارد. البته قیمت آن کمی زیاد است؛ ولی در تزئین ماشین عروس به وفور به کار می رود. اگر از این گل برای دسته گل عروس مناسب استفاده می کنید، فراموش نشود که نوع هلندی آن بهتر است. نوع هلندی آن مقاومت زیادی در برابر کم آبی و گرما دارد. همین امر باعث می شود در طول جشن عروسی، از پژمرده شدن آن جلوگیری شود.

 

گل پائونیا

دسته گل نامزدی

اگر به گل های بزرگ برای دسته گل عروس مناسب خود علاقه دارید، انتخاب بسیار مناسبی است. پائونیا به گل صد برگ معروف است و گل برگ های بزرگ و زیاد آن باعث درشتی آن شده است. گلی معطر و خوش رنگ که کاربرد زیادی در دسته گل عروس مناسب شما دارد. علاوه بر دسته گل هایی که تماما از پائونیا ساخته شده اند، می توان از ترکیب آن با دیگر گل ها، دسته گل های زیبایی خلق کرد.

 

گل آلاله

دسته گل عروس 2015

ترکیبی از آلاله و گل رز، دسته گلی منحصر به فرد را می سازد. بزرگی و تعداد گل برگ های زیاد آلاله، آن را زیبا کرده است. در چندین رنگ مختلف می توان از آن استفاده کرد. صورتی، زرد، سفید و غیره.

 

گل لیلی کالا

دسته گل لیلی کالا

لیلی کالا نوعی از نیلوفر است. ظرافت این گل بسیاری از عروس خانم های با احساسات لطیف را جذب خود می کند. خمیدگی و انحنای این گل ظرافت آن را دوچندان کرده است. تنوع اندازه و رنگ آن به راحتی می تواند دسته گل عروس مناسب شما را تشکیل دهد.

 

گل مروارید 

عکس دسته گل عروس جدید

عروسی در فصل بهار یا تابستان است؟ این گل می تواند انتخاب خوبی برای دسته گل عروس مناسب شما باشد. گلی زیبا و گرم که انرژی زیادی به شما در جشن عروسی می دهد.

 

گل ادریسی 

دسته گل ادریسی

قیمت مناسب این گل درشت پرکاربردش کرده است. گل برگ های زیاد و درشت آن برای دسته گل های بزرگ مناسب است. این گل را می توانید در رنگ های صورتی، سفید، سبز، کبود و آبی در اختیار بگیرید.

 

گل یاسمن 

دسته گل خواستگاری

معمولا از این گل برای تکمیل دسته گل استفاده می شود. گلی ظریف و ریز که در بین گل های درشت دسته گل، جای می گیرند؛ تا فضاهای خالی دسته گل را بپوشانند.