وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

استایل های زیبا برای خانم های با حجاب

خانم های با حجاب از این استایل ها برای خود استفاده کنند

مدل حجاب روسری

در این پست قصد داریم ۴ استایل با حجاب را معرفی کنیم؛ که می تواند در زیبایی ساختار لباس، به شما کمک کند. با سلام بانو همراه باشید؛ تا این مدل ها به شما نشان دهیم.

۱) ساده بپوشید

لباس مجلسی با حجاب دخترانه

بسیاری از خانم ها، حجاب را ساده و بدون زرق و برق می پوشند. آن ها از لباس های مشکی و یا تیره استفاده می کنند؛ که روش بسیار خوبی هم به نظر می آید. این روش هر چقدر که تکرار شود، برای انتخاب های خود به نتیجه مناسب تری خواهید رسید. اگر بتوانید از المان های زیبایی در برخی نواحی دیگر استفاده کنید، ساده پوشی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

۲) از رنگ ها غافل نشوید

مدل لباس باحجاب دخترانه

یکی دیگر از راه های استفاده از حجاب زیبا، پوشیدن لباس های رنگی است. این گزینه برای اضافه کردن کمی رنگ و رو به حجاب و همچنین فاصله گرفتن از طرح های ساده، مناسب به نظر می رسد. حتی برای روزهای سرد و تاریکی که حس می کنید با پوشیدن یک لباس رنگی زیبا، می توانید روند آن را تغییر دهید.

 

۳) گل ها را به استایل خود بیافزایید

مدل حجاب لبنانی

اگر می خواهید زیبایی حجاب خود را همانند دیگر پوشاک ارتقا داده و نمی دانید چه کار کنید، استفاده از گل ها را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید پس از پوشیدن روسری از یک گل در کنار سر خود استفاده کنید. این کار می تواند روح تازه ای را در استایل شما دمیده و آن را زنده کند.

 

۴) پر زرق و برق باشید

مدل حجاب عربی

اگر قصد دارید بر زرق و برق حجاب خود بیافزایید، به دنبال طرح هایی باشید که روی آن ها به زیبایی کار شده است. این زرق و برق می تواند از مقداری پولک، قلاب دوزی و یا ستاره های دوخته شده به لباس، سرچشمه بگیرد. اگر روش ذکر شده را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که گزینه های بسیاری را پیش روی خود خواهید داشت.

همان طور که می بینید، استفاده از حجاب به هر دلیلی هم که باشد، خسته کننده و کسل کننده نیست. با تغییرات بسیار کوچک، می توانید انقلابی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

نکته های مهم شیک پوش بودن

نکاتی که برای شیک پوش بودن باید رعایت کرد

شیک پوش بودن

در این مقاله می خواهیم به نکات اشاره کنیم که برای شیک پوش بودن به آنها نیاز دارید. با سلام بانو همراه باشید تا این نکات شیک پوش را با هم بررسی کنیم.

شیک پوش بودن

۱) همیشه لباس های خود را به گونه ای انتخاب کنید که کاملا اندازه شما و مناسب با محلی باشد که به آن جا می روید.

۲) در هنگام پوشیدن لباس با رنگ ها بازی کنید. برای پیراهن و کت یا مانتو و روسری خود از رنگ هایی استفاده کنید که به هم نزدیک باشند، از یک طیف رنگی باشند و یا همدیگر را به زیبایی تکمیل کنند.

۳)  در انتخاب لباس، از لباس های رو به لباس های زیر برسید؛ مثلا: اول از کت و شلوار شروع کنید؛ بعد پیراهن و سرانجام کفش، کمربند و دیگر جزئیات. به همین ترتیب آن ها را با هم ست کنید.

۴) اگر تی شرت می پوشید، از تی شرت های یک رنگ برای شیک پوش بودن استفاده کنید. از پوشیدن لباس های شلوغ، یا با شکل و کلمات نامناسب خوداری کنید.

۵) اگر جوان هستید، ترکیب لباس های اسپرت با لباس های رسمی می تواند شما را متفاوت جلوه دهد. مثلا: پوشیدن تی شرت زیر کت و شلوار.

۶) اگر شما فردی لاغر هستید، لباس هایی با رنگ های متفاوت، اما هماهنگ با یکدیگر بپوشید. اگر چاق هستید، لباس های کاملا یکرنگ و یک پارچه و ترجیحا تیره، می تواند وزن شما را متناسب تر جلوه دهد. استفاده از طرح های راه راه عمودی هم شما را قدبلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

۷) اگر قرار است از لباس هایی استفاده کنید که مد روز است، اما در آن احساس راحتی ندارید و کمی معذب هستید، اصلا استفاده نکنید. هیچ مدی زیباتر از پوشیدن چیزی نیست که کاملا با اندام شما متناسب باشد و در آن احساس راحتی کنید.شیک پوش بودن معذب بودن نیست!

۸) بیشتر افراد بیش از هر چیز، به کفش شما توجه می کنند! کفشی که می خرید، باید با رنگ سایر لباس های شما هم خوانی داشته باشد. مثلا: برای آقایان کت و شلوار سرمه ای با کفش های مشکی و برای خانوم ها مانتوی کرم رنگ با کفش های قهوه ای، بسیار ارزنده است شما شیک پوش بودن را برای شما به ارمغان می آورد. حتی به اینکه کفش های شما همیشه واکس داشته باشد، دقت کنید. کفش های معمولی واکس خورده، بهتر از کفش های گران قیمتی است که تمیز نیستند.

۹) رنگ جوراب ها بهتر است همرنگ یا تیره تر از شلوار باشند. معمولا جوراب هایی که یکدست تیره هستند، با اقلام دیگر راحت تر ست می شوند.

۱۰) خانوم ها بهتر است در انتخاب رنگ روسری، شال و مقنعه خود از قواعد تناسب بین رنگ پوست و چشم، با پارچه مورد نظر خود استفاده کنند. مثلا: روسری، مقنعه یا شال با رنگ های تیره، صورت را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهد و در نتیجه این رنگ ها برای صورت های تو پر و گونه های برجسته مناسب ترند.

۱۱) آقایان برای خوش تیب تر شدن بهتر است به جزئیاتی مانند: ساعت مچی، کیف پول و ساعت دستی نیز توجه کافی داشته باشند. اگر قصد خرید ساعت را دارید، توصیه می کنیم ساعتی با بند نقره ای یا استیل را انتخاب کنید. اگر چرم را ترجیح می دهید، از یک طرح محکم و مردانه استفاده کنید. رنگ کیف پول یا کیف دستی شما، بهتر است با کفش و کمر بند شما هماهنگی داشته باشد. در حد امکان از کیف پول های کوچک تر استفاده کنید.

۱۲) در هنگام خرید کردن، حتی اگر به تناسب لباس با اندام خود اطمینان کامل دارید، بازهم پرو کردن لباس بهتر از پرو نکردن آن است. سعی کنید وقتی خسته هستید، یا اینکه حالتان چندان خوب نیست، به خرید نروید؛ زیرا به دلیل احساسی که دارید، با عجله خرید را تمام خواهید کرد و دقت کافی را در این زمینه نخواهید داشت.

ست کردن لباس را چگونه است؟

ست کردن لباس را فراموش نکنید!

بسیاری از ما در طول روز بیشتر از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای برای انتخاب لباس خود استفاده می کنیم؛ چون هم راحت تر با هم ست می شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها لازم نیست! اما کافی است تا کمی هنرمندی و ذوق و سلیقه به خرج داده و دو رنگ متفاوت را به زیبایی کنار هم قرار دهیم و با خلق ترکیب رنگ های جدیدتر و شادتر، از مزایای سلامتی آن نیز بهره مند شویم. در این مطلب می خواهیم شما را با چند ترکیب رنگ برای ست کردن لباس آشنا کنیم.

ست کردن لباس سبز و بلوطی

ست کردن رنگ لباس زنانه

اگر لباسی سبز رنگ دارید، آن را با کفش، کیف و زینت آلات بلوطی ست کنید. این دو رنگ در کنار هم بسیار عالی و باشکوه به نظر می رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است.

 

ست کردن لباس برای قرمز روشن با شرابی

ست کردن رنگ زرشکی

از آنجایی که مغز ما بین گرما و رنگ ها ارتباط برقرار می کند و رنگ قرمز روشن دارای بیشترین درجه گرما در طیف نوری است، بهتر است اگر لباسی به رنگ قرمز داریم، آن را با رنگ شرابی ست کنیم و معمولا این ترکیب رنگی با اکثر پوست ها و رنگ موها هم خوانی دارد.

 

ست کردن لباس ارغوانی و سبز یشمی

اصول ست کردن لباس

شاید در ابتدا این ترکیب رنگ، آن هم برای لباس بیشتر تند و جلف به نظر بیاید؛ اما اشتباه نکنید! همراهی سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی، کاملا این تصور را از بین می برد و تندی رنگ ارغوانی را خنثی می کند. در واقع این ترکیب رنگ با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و باعث می شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود. این ترکیب رنگی برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مناسب است.

 

ست کردن لباس خردلی و خاکی

ست کردن خردلی و خاکی

اگر لباسی به رنگ خردلی در گوشه کمد لباس شما افتاده است و معمولا هم جایش فقط همان جا است و از آن استفاده نمی کنید، بهترین زمان این است که آن را با یک پیراهن یا شلوار خاکی رنگ ست کنید و بپوشید.

این ترکیب رنگ، تنی طلایی رنگ به پوست شما می بخشد و آن زرق و برق و تندی رنگ خردلی را از بین می برد. در کنار این ترکیب استفاده از زیورآلات طلایی رنگ نیز بسیار مناسب است.

 

ست کردن لباس سرخابی و آبی لاجوردی

ست کردن سرخابی

این ترکیب رنگ برای خانم هایی که وارد دوره میانسالی شده اند، مناسب است. چون که سرخابی رنگی چوان پسند و در عین حال زنانه است و قرار گرفتن رنگ آبی لاجوردی در کنار آن، تندی رنگ سرخابی را خنثی می کند و ترکیب مناسبی است برای کاهش توجهات به سیاهی دور چشم!

 

ست کردن لباس بنفش و زرد

ست کردن بنفش و زرد

از آن جایی که بنفش رنگی بسیار آرام کننده است، پوشیدن لباسی به این رنگ برای زمانی که عصبی یا خسته هستید بسیار انتخاب خوبی است و ترکیب آن با رنگ زرد به آن احساس شادی می دهد و خلق و خوی و روحیه شما را تقویت می کند.

 

ست کردن لباس شرابی و صورتی کمرنگ

ست کردن لباس

رنگ صورتی کمرنگ هم همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است و نسبت به رنگ سرخابی بیشتر قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و اضافه شدن شال، کمربند و زینت آلات شرابی رنگ، آن را بسیار موقر و زیبا جلوه می دهد. این ترکیب را افراد تا سن ۶۰ سال هم به خوبی می توانند استفاده کنند.

شلوار سفید و ست کردن آن

شلوار سفید را با چه لباس هایی ست کنیم

در لباس سفید آرامشی وجود دارد که اغلب افراد به دنبال انتخاب آن هستند. با پوشیدن لباس های سفید همیشه می درخشید. در این مطلب می خواهیم چند نمونه ست لباس با شلوار سفید را برای شما معرفی کنیم.

شلوار سفید زنانه

از آنجایی که رنگ سفید یک رنگ خنثی است و تا حدودی می توان با هر لباسی پوشید، کار ساده است. ولی در این بحث می خواهیم نمونه هایی را به شما معرفی کنیم که با شلوار سفید جذابیت زیادی دارند و با استفاده از آنها، در مجالس مهمانی می توان استفاده کرد. این سبک لباس پوشیدن، می تواند برای شما یک ایده سریع و در عین حال شیک باشد. با سلام بانو همراه باشید، تا این ست های زیبا را با هم ببینیم.

ست سفید و قهوه ای

ست سفید مجلسی

شلوار سفید برای مهمانی

ست مانتو با شلوار سفید

فروش شلوار سفید

کت و شلوار واجب در کمد مردان

سه ست کت و شلوار واجب برای کمد مردان

کت و شلوار یک همراه همیشگی برای مردان است. اگر شما هم به فکر خرید کت و شلوار هستید، بهتر است نکات این مطلب را مرور کنید؛ چرا که پوشش شما در برخورد دیگران با شما تاثیر به سزایی دارد.

مشکی، اما تک دکمه

یک کت و شلوار خوش دوخت مشکی ساده، برای یک مرد همیشه برازنده خواهد بود؛ چون علاوه بر سادگی و متانت، همه ویژگی‌های لازم برای حاضر شدن در مراسم رسمی و قرارهای بسیار مهم کاری را یکجا دارد. به شرط این که هماهنگی آن را با استفاده از رنگ‌ها و طرح های نامناسب از بین نبرید و فقط به پوشیدن پیراهنی کلاسیک و سفید رنگ، همراه کراوات یا پاپیون مشکی مخملی، برای تکمیل این استایل شیک مردانه بسنده کنید. آراستگی کت و شلوارهای تک دکمه به شما اجازه می دهد تا مدت ها برای خوش پوش بودن روی آن حساب و با پوشیدن یک جفت کفش مردانه بند‌ دار کار را یکسره کنید.از طرفی کت های مشکی تک دکمه بسادگی با شلوارهای خاکستری خوش دوخت، کفش و کمربند مشکی رنگ به خوبی ست می‌شود.

اصول شیک پوشی

کت و شلوار سه تکه طوسی، یک ست همه‌ کاره

اگر در میان لباس های کمد خوش پوش‌ترین مردان دنیا خوب بگردید، حتما با یک دست کت و شلوار سه تکه طوسی مواجه خواهید شد. انتخابی چند‌ کاره که ضمن کاربرد در قرارهای کاری، بر تن یک تازه داماد هم برازنده خواهد بود. این ست کلاسیک، همراه جلیقه، همه فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن شما به یک جنتلمن واقعی را دارد. به علاوه این‌ که جلیقه و شلوار آن بدون کت و با هماهنگی پیراهنی سفید با آستین‌های تا زده و نیم بوت های چلسی، خوش پوشی شما را کاملتر خواهد کرد.

کت و شلوار

کت و شلوار سرمه ای، یک همراه همیشگی

یکی از پرکاربردترین و انعطاف پذیرترین رنگ هایی که می توانید در کت و شلوار برای خود انتخاب کنید، سرمه‌ای است. انتخابی که بهتر است کت آن چند دکمه و یقه آن درزدار باشد و با انواع پیراهن های سفید و آبی روشن هماهنگ شود. این ست مردانه سرمه ای را که از عروسی تا محل کار همراهی تان می کند، می توانید با پوشیدن کفش قهوه ای یا مشکی کاملتر کنید؛ یا از انواع اکسسوری های مشکی رنگ، برای جلوه بیشتر آن استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که نوع دوخت و تن خور این رنگ کت و شلوار در خوش پوشی و حسن ‌انتخاب شما حرف اول را می زند.

کت و شلوار به انگلیسی