وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

دسته گل عروس مناسب انتخاب کنید

دسته گل عروس مناسب کدام است؟

دسته گل عروس 2016

نکاتی که برای خریدن دسته گل عروس مناسب باید رعایت کنیم!

به دسته گل عروس مناسب و خوب فکر کرده اید؟ دسته گل عروس نیاز به صرف وقت زیاد دارد. برای هماهنگی با لباس عروس و شاید هم هماهنگی با لباس ساقدوش ها، باید نکات مهمی را مد نظر بگیرید.

یکی از مهمترین بخش های لباس عروس که همیشه زمان زیادی برای انتخاب آن صرف می شود، دسته گل عروس است. خیلی از فاکتور ها در انتخاب دسته گل عروس مناسب اهمیت دارد؛ که متاسفانه امروزه اهمیت زیادی به آنها داده نمی شود و از زیبایی تزئیانت عروس می کاهد.

دسته گل تولد

به قد و قامت خود توجه کنید :

دسته گل عروس مناسب به قد شما وابستگی زیادی دارد. اگر قد و قامت شما کوتاه است و یا جثه کوچکی دارید، از دسته گل های کوچکتر استفاده کنید. این به آن معنا نیست که زیبایی دسته گل باید کم شود. زیبایی و جذابیت، مربوط به طرحی که انتخاب می کنید و سازنده آن است.

اگر قد بلند هستید و البته به صورت خاص، جثه بزرگی دارید، حتما از دسته گل های بزرگتر استفاده کنید. برای جثه بزرگ، دسته گل های بزرگ مناسب تر است و برای همخوانی با قد بلند، دسته گل هایی که دنباله دار است و کشیدگی انتهایی دارد، شکیل تر می باشد. این نوع دسته گل، قد شما را بیشتر به نمایش می گذارد.

دسته گل عروس مناسب

رنگ دسته گل عروس مناسب را با توجه به رنگ پوست و آرایش خود انتخاب کنید :

خوب واضح است که برای هماهنگی با رنگ پوست، دسته گلی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما واضح تر نکند. به این معنا که اگر پوستی روشن دارید، نباید از دسته گل خیلی تیره استفاده کنید؛ رنگ پریده تر دیده می شوید و برعکس. آرایش شما به راحتی می تواند هماهنگ شود. به تم آرایشی که برای شما در نظر گرفته می شود، توجه کنید. رنگی مکمل آن انتخاب کنید. مثلا برای تم رنگ صورتی دسته گل عروس مناسب ، صورتی تیره است.

 

نظرات گل فروش را فراموش نکنید:

کار را به کاردان بسپارید. اگر سر رشته زیادی در رنگ ها و تناسب آنها ندارید، از گل فروش خود کمک بگیرید. با توجه به تجربه زیادی که این افراد در زمینه انتخاب های خود دارند، می توانند یکی از بهترین ایده ها در اختیار شما بگذارند. مناسب با رنگ پوست و لباس شما.

 

تعدادی از گل هایی که مناسب عروسی هستند:

گل ارکیده

دسته گل ارکیده

عروس خانم های با طبع گرم، این گل را به راحتی انتخاب می کنند. زیبایی این گل بر کسی پوشیده نیست. حجم زیادی از دسته گل هایی که به صورت خاص طراحی می شوند، از این گل استفاده می کنند.

 

گل رز

دسته گل رز

زیبایی و جذابیت گل رز بر هیچ کس پوشیده نیست. دسته گل عروس مناسب با گل رز، همیشه تفکر عشق و دوست داشتن را به وجود می آورد. از بین انواع مختلف گل رز می توان یک دسته گل زیبا طراحی کرد. گل رز را همیشه در بین انتخاب های خود در نظر بگیرید.

 

گل لاله

دسته گل لاله

لاله سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. به دلیل سادگی پرورش آن، در اندازه ها و رنگ های مختلف در اختیار شما است. لاله گل همیشه بهار و با نشاط است و نمادی از محبت در خود جای داده است.

 

گل لیلیوم (سوسن)

دسته گل لیلیوم

یکی از پر مصرف ترین انواع گل در جشن عروسی، لیلیوم با سوسن است. انواع و نژادهای مختلف این گل، دست را برای ساختن دسته گلی زیبا باز می گذارد. البته قیمت آن کمی زیاد است؛ ولی در تزئین ماشین عروس به وفور به کار می رود. اگر از این گل برای دسته گل عروس مناسب استفاده می کنید، فراموش نشود که نوع هلندی آن بهتر است. نوع هلندی آن مقاومت زیادی در برابر کم آبی و گرما دارد. همین امر باعث می شود در طول جشن عروسی، از پژمرده شدن آن جلوگیری شود.

 

گل پائونیا

دسته گل نامزدی

اگر به گل های بزرگ برای دسته گل عروس مناسب خود علاقه دارید، انتخاب بسیار مناسبی است. پائونیا به گل صد برگ معروف است و گل برگ های بزرگ و زیاد آن باعث درشتی آن شده است. گلی معطر و خوش رنگ که کاربرد زیادی در دسته گل عروس مناسب شما دارد. علاوه بر دسته گل هایی که تماما از پائونیا ساخته شده اند، می توان از ترکیب آن با دیگر گل ها، دسته گل های زیبایی خلق کرد.

 

گل آلاله

دسته گل عروس 2015

ترکیبی از آلاله و گل رز، دسته گلی منحصر به فرد را می سازد. بزرگی و تعداد گل برگ های زیاد آلاله، آن را زیبا کرده است. در چندین رنگ مختلف می توان از آن استفاده کرد. صورتی، زرد، سفید و غیره.

 

گل لیلی کالا

دسته گل لیلی کالا

لیلی کالا نوعی از نیلوفر است. ظرافت این گل بسیاری از عروس خانم های با احساسات لطیف را جذب خود می کند. خمیدگی و انحنای این گل ظرافت آن را دوچندان کرده است. تنوع اندازه و رنگ آن به راحتی می تواند دسته گل عروس مناسب شما را تشکیل دهد.

 

گل مروارید 

عکس دسته گل عروس جدید

عروسی در فصل بهار یا تابستان است؟ این گل می تواند انتخاب خوبی برای دسته گل عروس مناسب شما باشد. گلی زیبا و گرم که انرژی زیادی به شما در جشن عروسی می دهد.

 

گل ادریسی 

دسته گل ادریسی

قیمت مناسب این گل درشت پرکاربردش کرده است. گل برگ های زیاد و درشت آن برای دسته گل های بزرگ مناسب است. این گل را می توانید در رنگ های صورتی، سفید، سبز، کبود و آبی در اختیار بگیرید.

 

گل یاسمن 

دسته گل خواستگاری

معمولا از این گل برای تکمیل دسته گل استفاده می شود. گلی ظریف و ریز که در بین گل های درشت دسته گل، جای می گیرند؛ تا فضاهای خالی دسته گل را بپوشانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.