وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

نکاتی برای انتخاب تالار پذیرایی عروسی

تالار پذیرایی عروسی مناسب چگونه است؟

تالار پذیرایی عروسی

انتخاب تالار پذیرایی عروسی یکی از مهمترین و سخت ترین بخش های عروسی است. با توجه به حساسیت عروس خانم ها و آقا داماد ها در این مورد نکات مهمی در انتخاب تالار عروسی وجود دارد؛ که نیاز به توجه به آن است. برای کمک به شما در انتخاب تالار دلخواه، نکات مهمی را انتخاب کرده ایم و در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. محل مناسب و در دسترس بودن تالار پذیرایی عروسی

همیشه باید توجه داشته باشید که انتخاب محل مناسب یک ضرورت است. اول این که مهمانان به راحتی بتوانند به آن محل دسترسی داشته باشند. محل های شلوغ و یا خارج از شهر، باعث می شود مهمانان خسته شوند. قسمت مهمتر قضیه، خود عروس و داماد است. تالار عروسی تا حد ممکن باید نزدیک به آتلیه عکس و آرایشگاه عروس باشد. حال فرض کنید خود عروس و داماد در ترافیک برای تالار عروسی گیر بیفتند. حالت بدتر آن زمانی است که مهمانان دیر به تالار برسند و یا در هنگام رسیدن شما وارد تالار شوند.

  1. گرمایش و سرمایش

باید توجه کنید با توجه به فصلی که عروسی برگذار می شود، اگر در تابستان عروسی گرفته اید، تهویه و خنکی تالار اهمیت زیادی دارد. همچنین در فصول سرد مانند زمستان، داشتن تالار گرم یک نکته مهم است. در غیر این صورت یک خاطره بد و زجر آور برای خود و مهمانان ساخته اید.

  1. ظرفیت تالار پذیرایی عروسی

تفاوتی نمی کند که تالار پذیرایی عروسی سالن باشد و یا باغ تالار؛ همواره این نکته را در نظر بگیرید که تالار باید ظرفیتی کمی بیشتر از تعداد مهمانان شما داشته باشد. تحرک در جشن عروسی زیاد است. کمبود جا باعث دست و پا گیر شدن و بی حوصلگی مهمانان می شود.

  1. دو مکانی عروسی

ممکن است عروسی شما در دو مکان برگذار شود. حتما به نزدیک بودن این مکان ها توجه کنید؛ تا باعث اتلاف وقت در ترافیک نشوید. دوری مسیرها باعث خستگی شما و مهمانان می شود و انرژی خود را از دست می دهید.

  1. سقف تالار پذیرایی

در تالارهایی که سقف کوتاهی دارند، مهمانان احساس خفگی و دلگیر بودن می کنند. حتما دقت کنید که سقف تالار بلند باشد.

  1. سرگرمی جشن عروسی

به فکر سرگرم کردن مهمانان خود باشید. ممکن است مدت زیادی در تالار پذیرایی عروسی بگذرانید. مهمانان چقدر می توانند با رقص و صحبت کردن وقت بگذرانند؟ اگر مدت عروسی شما زیاد است، می توانید از گروه های سرگرم کننده مانند گروه موسیقی و یا افرادی که با شوخ طبعی می توانند دیگران سرگرم کنند، استفاده کنید و یا از آتش بازی بهره بگیرید.

  1. پارکینگ اتومبیل ها

تالاری انتخاب کنید که برای مهمانان نیز پارکینگی در نظر گرفته باشد. مهمانان باید بتوانند اتومبیل های خود را در محلی قرار دهند. نباید مدت زیادی در گیر پیدا کردن پارکینگ باشند و یا در تالار عروسی دائم نگران اتومبیل خود باشند.

  1. غذای تالار پذیرایی عروسی

به این نکته توجه کنید که افراد مختلفی با جنسیت و سنین مختلف در جشن شما هستند. سعی کنید از غذاهای مرسوم مانند انواع کباب ها استفاده کنید. پس در هنگام انتخاب منوی غذا این موضوع را مد نظر بگیرید.

  1. رومیزی ها و روکش صندلی ها

همانطور که می دانید در یک تالار فقط جشن شما برگذار نمی شود. پس امکان کثیف بودن صندلی ها و میزها وجود دارد. تمیز و شسته بودن روکش ها و رومیزی ها را به مسئول سالن متذکر شوید. نگران نباشید؛ این فقط میزان حساسیت شما به این موضوع را نشان می دهد و باعث می شود مسئول سالن بیشتر دقت کند.

  1. نوشیدنی مناسب

اگر جشن شما در فصل گرم سال مانند ماه های تابستان برگذار می شود، حتما چند طعم مختلف آبمیوه سفارش دهید؛ تا پاسخگوی سلایق مختلف مهمانان باشد. اگر در ماه های سرد سال مراسم دارید، به این نکته توجه داشته باشید که همه مهمانان قهوه دوست ندارند. در حد ممکن از یک نوشیدنی دیگر مانند چای نیز استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.