وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

مدل های ماشین عروس اروپایی

  تزئینات ماشین عروس اروپایی

ابتدا مردم علاقه زیادی به استفاده از اتومبیل های شیک به عنوان ماشین عروس نداشتند؛ اما با گذشت زمان و خدمات مختلفی که در عروسی ها ارائه می شد، استفاده از ماشین های روز جهان به عنوان ماشین عروس مورد استقبال مردم قرار گرفت.

عروس و دامادها همیشه به دنبال این هستند که مراسم عروسیشان به بهترین شکل ممکن برگزار شود. یکی از مواردی که عروس و دامادها همیشه نگران آن هستند، تزئین ماشین عروس است که برای یافتن آن به سایت های مختلف و مکان های زیادی مراجعه می کنند؛ تا زیباترین و شیک ترین مدل ماشین عروس را انتخاب کنند.

این موضوع مختص زوج های جوان ایرانی نیست. در کشورهای دیگر هم به این معقوله توجه می کنند. از جمله کشورهای اروپایی. آنها هم بسته به رسومی که دارند، طرح های متفاوتی را برای ماشین های خود در مجلس عروسی انتخاب می کنند. از اتومبیل های قدیمی گرفته تا ماشین های مدرن، همگی در طراحی های اروپاییان جای دارند. نکنه قابل توجه در آنها، این است که از سادگی طراحی بهره زیادی می برند. در طراحی های اروپاییان استفاده از گل های خیلی زیاد مرسوم نیست و بیشتر تلاش بر این است که اتومبیل نمایی متفاوت با دیگر وسایل نقلیه داشته باشد. به همین منظور از مقدار کمی گل و روبان، برای یک طراحی زیبا و شیک استفاده می کنند. این موضوع در کشور ما کاملا معکوس است! تقریبا هیچ قسمتی از ماشین دیده نمی شود! بهتر است کمی به آرامش و آسایش خودمان نیز فکر کنیم. این در حالی است که از هزینه های بسیار بالای این نوع تزئین هم دوری خواهیم کرد.

در این مجموعه نمونه هایی زیبا از ماشین عروس های اروپایی را تماشا می کنید که با توجه به سلایق و رسوم اروپاییان طراحی شده است. امیدوارم که از دیدن آنها لذت ببرید.

ماشین عروس خارجی

ماشین عروس خاص

ماشین عروس ساده

عکس ماشین عروس جدید

ماشین عروس شاسی بلند

ماشین عروس 206

ماشین عروس اروپایی

ماشین اسپورت عروس

ماشین عروس قدیمی

ماشین عروس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.