وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

وبلاگ مخصوص بانوان

وابسته به سایت سلام بانو : salambano.com

چگونه بهترین عروس شوید؟

آموزشی برای بهترین عروس شدن

بحث درباره ۲ یا ۳ روز و یا حتی یک هفته نیست. زمان زیادی برای آماده سازی عروسی و تبدیل شدن بهترین عروس نیاز است. حداقل ۶ الی ۷ هفته باید برنامه ریزی کنید و تلاش مستمری انجام دهید. خوب واضح است که هرچه بیشتر آماده شوید، به نتیجه بهتری دست پیدا می کنید. نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که منظور از آماده سازی و داشتن ظاهری فوق العاده، فقط آماده کردن صورت زیبا و جذاب نیست. در واقع باید تمامی اندام شما از سر تا پا برای بهترین عروس آماده شود.

واضح است که همه عروس خانم ها علاقه دارند تمامی اندام آنها متناسب و آماده شود. خوب دست به کار شوید و از همین حالا شروع کنید. روی اولین قسمت که برای شما مهمتر است متمرکز شوید و از آنجا شروع کنید. باید زمان و بخش ها را مدیریت کنید. از ترتیب خاصی پیروی کنید و تا پایان ادامه دهید. مثلا ابتدا مو، سپس روی پوست تمرکز کنید. در پی آن سراغ چشم ها و لب ها بروید. در انتها اندام خود را آماده کنید. یک برنامه برای این کار انتخاب کنید.

بدن می تواند به بخش های کوچکتر تقسیم شود. روی آن نیز کار کنید. دست ها، پاها و ساق ها؛ گردن، شکم و غیره. بله کارهای زیادی باید انجام شود و زمان زیادی نیاز است تا بهترین عروس شوید. بهتر است زودتر شروع کنید.

بهترین عروس

موی سر بهترین عروس

خوب هدف چیست؟ آیا سلامت موهای شما مشکل دارد؟ مو خوره و یا بی روح بودن مو؟ و یا حتی نازک بودن آن؟ نگران نباشید. راه حل های زیادی برای رفع مشکلات موهای شما وجود دارد. تقریبا همه این مشکلات با رژیم غذایی درست که سرشار از ویتامین B باشد، حل می شود.

در رژیم خود از آجیل ها و تخم مرغ استفاده کنید. ماهی مملو از ویتامین B است. پوست سر خود را روزانه ماساژ دهید و از شامپوهای نرم کننده برای کمک به رفع ضعف موها بهره بگیرید. رنگ کردن موها یک شبه بی معنی است. برای این کار ۴ تا ۶ هفته قبل از عروسی اقدام کنید. مراقبت از موها نیاز به زمان زیادی قبل از عروسی برای بهترین عروس دارد.

صورت بهترین عروس

یکی از مهمترین فاکتورها در آرایش صورت، درخشندگی آن است. درخشندگی صورت نماد سلامت پوست شماست. در این مدت روزانه چندین بار و حداقل دو بار در صبح و شب شستشوی صورت همراه با استفاده از لوسیون های نرم کننده و البته ماساژ صورت را فراموش نکنید. ورزش و مدیتیشن کمک زیادی به داشتن پوستی زیبا و بهترین عروس می کند.

برای رفع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه و یا حتی رنگدانه های پوستی، با مراجعه به متخصصین پوست اقدام نمایید.

چشم های بهترین عروس

در این مدت مراقبت زیادی از پوست چشم ها کنید. آرایش چشمی که در این مدت در اطراف چشم می کنید، به سرعت پاک کنید. نگذارید مواد آرایشی مدت زیادی در اطراف چشم شما بماند. با این کار از به وجود آمدن حلقه های سیاه دور چشم جلوگیری می کنید. پاک کننده های آرایشی که استفاده می کنید، بر پایه آب باشد. مالش پوست اطراف چشم بسیار مضر است. این کار را نکنید. برای مراقبت از پوست اطراف چشم، صبح ها از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

لب ها و دندان های بهترین عروس

خوب دندان های زیبا نیاز به توضیح ندارد. به طور منظم حداقل روزانه دوبار مسواک بزنید و دوهفته قبل از جشن عروسی، دندان پزشک خود را ملاقات کنید.

نرم و لطیف بودن لب ها فاکتوری بسیار مهمی برای بعد از جشن عروسی است. حتما شما هم می خواهید بعد از مراسم به عنوان یک بانوی متاهل همسر خود را ببوسید. پس به لب های خود اهمیت دهید. ماساژ لب با مسواک نرم و مرطوب دو بار در هفته، می تواند راه کار خوبی باشد. برای مرطوب نگه داشتن لب های خود از ویتامین E استفاده کنید.

عروس ایرانی

اندام های بهترین عروس

خوب مراقبت از بدن و اندام ها مورد آخر است. منظور از این مطلب خرج کردن زیاد برای آن نیست. به راحتی در خانه این کار را انجام دهید.

پوست سالم و درخشان به راحتی با اسکراب ها ممکن است. همه شما درباره اسکراپ های طبیعی مطالب زیادی خوانده اید. یکی از بهترین اسکراب های طبیعی ترکیبی از روغن زیتون، شکر و لیموی تازه است. سعی کنید لایه برداری پوست را هر روز انجام دهید. بهترین راه برای نرمی و صافی پوست لایه برداری است. از ماساژ پوست غافل نشوید. هم باعث رفع خستگی می شود و هم ذهن شما را آرام می کند. لایه برداری را در تمامی بخش های بدن خود انجام دهید. دست ها، پاها، سینه، گردن و غیره.

لباس عروس

مراقبت از گردن نیز اهمیت زیادی دارد. لایه برداری با اسکراپ ها و جلوگیری از آفتاب سوختگی با استفاده از کرم های ضد آفتاب، در این مدت باید مورد توجه باشد.

پاها پوشیده است. ولی مراقبت از آنها را نباید فراموش کنید. موبرهای متفاوتی در بازار وجود دارد. اگر تا کنون در انتخاب آنها دقت نکرده اید، حال وقت آن است که موبر مناسب پوست خود را بیابید. همواره پس از استفاده از موبرها، از مرطوب کننده ها بر روی پوست خود استفاده کنید. این کار را در زمانی که هنوز پاهای شما نمناک است، انجام دهید.

مانیکور و پدیکور برای بیشتر خانم ها جذابیت دارد. این کار را مرتب انجام دهید؛ خصوصا در دو هفته پایانی. این کار به شما آرامش می دهد. در این دو هفته به دست ها و پاهای خود بیشتر توجه کنید و همیشه آنها را مرطوب نگه دارید.

به خودتان اهمیت دهید و از رسیدگی به خود لذت ببرید. هیچ وقت اینگونه فکر نکنید که آماده شدن برای عروسی خیلی دیر و یا خیلی زود است. هم اکنون بهترین زمان است. شروع کنید و خود را آماده کنید. خوب این شب متعلق به شماست. بهترین باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.